tvorba webových stránek ostrava
Publikováno 08.12.2012 v 21:29 v kategorii Novinky, přečteno: 106x
Co-citation, kocitace, paralelní citace
Ale vraťme se k ko-citacím (co-citation, paralelní citace). Principy ko-citace používají i vyhledávače k analýze textového obsahu, zjednodušeně se předpokládá, že pokud odkazující stránka odkazuje na dva ruzné dokumenty (webové stránky) pak tyto spolu obsahově souvisejí. Celý článek pak na rechberg.net a SeoMoz
Zpětné odkazy, anchor text
Delší dobu byly (a ustavičně budou) základem seo, eventuálně raději, faktory usměrňující hodnocení webu a především i jeho pozici ve serp, linkbuilding, keywords, anchor text, hodnověrnost. Ve standardním pojetí linkbuildingu se pracuje s anchor textem v první řadě. Na druhé straně v dnešní době už se stalo zřejmé, že vliv anchor textu v odkazech ztratil svou hodnotu - verifikovaný skutečně. Váha anchor textu se snižuje z pohnutek jeho snadné manipulace a google se snaží takto omezit vliv optimalizačních technik. Můžeme uvidět, že google klade nejvíce maximální pádnost na relevantní a důvěryhodné zpětné odkazy, socíální signály, paralelní citace. Dělat zpětné odkazy je namáhavé, lidé (možná) pochopili, že odkazy z pochybných katalogů postrádají smysl, sitewide odkazy, patičkové výměny, výměnné systémy taky ne.
Velké množství provozovatelů webů investují obrovské prostředky do reklamy ať už do AdWords, Sklik nebo dalších PPC systémů, reklamních bannerů a jinak zvyšují návštěvnost www stránek, to je určitě správné, ale jestliže webová stránka není správně vytvořená a nevede návštěvníka tam kam si přejeme, jsou to vyhozené prostředky. Parádní web prodává, tedy plní svůj cíl. Na druhou stranu skvělé webové stránky bez návštěvnosti stejně nám nic negeneruje. A bude pozdě na to zjišťovat proč webovka nemaká, když tolik dáváme do propagace a seo. Svěřte proto vytvoření webu skutečným profesionálů s bohatými referencemi od spokojených klientů.